Första dagen på sista året


Första skoldagen blev ungefär exakt precis som jag trodde. Vi träffade klassen, lite kramar här lite kramar där, extra högljutt på första lektionen. Genomgång av schema, kurser och poäng. Genomgång av projektarbetet (the big thing this year) och börja jobba på projektplanen.
Det kommer bli ett bra år.

Bästa grejen på hela dagen var såklart att vi fick tillbaka våra älskade datorer. Varit utan den hela sommaren och nu äntligen äntligen har jag fått den tillbaka! Världens bästa dator :)

Efter skolan åkte jag och jobbade till sju, hemma först vid åtta. Gick helt okej idag :)

Kojan är här och hon har ångest.

Kommentarer
Postat av: fastranne



Klart det blir ett bra år. Mycket bra. Glöm inte att jag finns här vid projektarbete och annat. Jag är bara en mejlknappningbort. Du är bra!! And don't forget: London baby!

2009-08-21 @ 08:40:54
URL: http://sweetspicystings.blogspot.com
Postat av: Anonym

var jobbar du?

2009-08-24 @ 14:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0