Första praktikdagen!


Idag var min första dag på praktikplatsen ,Hem (uttalas Komma hem) i Tegnérgallerian. Trivs jättebra redan och tror att detta året kommer gå finfint :D

Efter praktiken fick jag en sms-avisering om att min kamera anlänt, så passade på att hämta ut den innan jag gick hem. Laddade batteriet (tog bara 90 minuter att fulladda när det var helt urladdat) och suttit och lekt lite med den ikväll (love it).



Skulle koka ägg förut samtidigt som jag pratade med Nilla i telefon. Ställde äggklockan (för jag har en tendens att annars glömma bort tiden) och när den pep la jag och Nilla på. Sen ringde jag pappa. Och efter typ 15 minuters prat med honom kommer jag ihåg äggen. Jag la alltså på med Nilla för att äta äggen, men glömde bort dem på 2 sekunder och stod sedan och tittade på dem i tio minuter medan jag pratade med fadern, innan jag kom på att jag måste stänga av plattan?! . blåst blondin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0