Heeelg


Vart dålig uppdatering här men får skylla på att det varit helg :)

I fredags jobbade jag 10-15, sen åkte jag hem och myste och busade med Alva hela kvällen. Igår vart det ju lördag och då myste vi och busade, och sen vid sju kom Björn och hälsade på. Mamma hade gjort vildsvinsstek med kantarellstuvning och rödvinssås, men jag åt kycklig för jag gillar inte vildsvin (och ja, pappa, jag har smakat) :D

Kollade på Slumdog Millionaire, det var bara jag som hade sett den men den är grymt bra :)

Kojan kom hit och var fin en liten stund. Sen somnade vi alla :)

Alva blir hämtad mellan ett och två sen, så då ska jag och Kojan till IKEA en runda.



Foto: Adéle Siljemark
Redigering: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0