Mardrömspaket


Fick en sms-avisering idag om att mina grejer från H&M har kommit. Till Time på Storgatan. Och jag får hämta det efter klockan 17.00. Om jag får ett sms vid 12 om att mitt paket ligger där och väntar på mig, varför får jag då inte hämta det förrän kl 17? Mycket konstigt.

På vägen dit går jag in på bokhandeln och köper en kalender, som läggs i en påse, och smart nog lägger jag även ner mobil och plånbok i denna lilla påse. Väl nere på Time får jag syn på det största H&M-paket jag nånsin sett. Jag frågar om jag kan få det i en stor påse så jag kan bära hem det. Hon säger att hon inte har någon påse som passar, sen föreslår hon en svart sopsäck. Jag tackar nej, testlyfter paketet och inser att jag kan bära det hem utan problem.

Dock var det lite krångligt, jag har ju då både mitt enorma paket, plus denna lilla proppfulla påse att bära. Med 50 meter kvar hem (efter att flera gånger tagit nytt grepp om både påse och paket) kommer jag på att jag kan ju faktiskt lägga den lilla proppfulla påsen på det enorma platta paketet och kan därmed ta en bra grepp om paketet. Vassaste kniven i lådan..


Mardrömspaketet (som dock inte ser så stort ut på bilden)

Kommentarer
Postat av: elin

Gött! jag måste göra om min design, men jag fattar ju för fasen inte hur man gör! irriterande! :P

2009-08-18 @ 20:18:03
URL: http://elinlundiiin.blogg.se/
Postat av: Elsie Åström

Yes det var jag, hihi :)! Vet inte direkt om man springer längre, snarare gungar fram, haha ;)..

Det såg rätt tungt ut ditt paket tycker jag nog :).

Det är inget att bli avundsjuk på, inte nu iaf, är så hiiimla tungt och jobbigt, som du vet :)!

Allt är fint med mig, och det flyter på bra, känns som att bebisen kommer att stanna därinne förevigt. Inte haft några förvärkar eller något på veckor nu :(.

Hur är allt med dig och din lilla hönapöna :)?

Vi kan ju ta och ses någondag sen när min bebis har kommit och man har blivit pigg igen, vi bor ju trots allt nästan grannar nu ;P..

Kram!!

2009-08-18 @ 20:29:53
URL: http://elsieastrom.blogg.se/
Postat av: Adéle Siljemark- EN FOTOBLOGG

Vad låg i ditt takkepakke? :)

2009-08-18 @ 21:54:19
URL: http://adelesiljemark.blogg.se/
Postat av: Adéle Siljemark- EN FOTOBLOGG

Aha det var lite ifrån h&m home då? (:

jag tycker att du ska gästblogga varje dag! haha! :P

<3

2009-08-18 @ 22:05:09
URL: http://adelesiljemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0