inte däckat än iaf

Jaa klockan närmar sig 13 och jag har inte somnat än på lektionen iallafall :)
Svenskan gick ... ok. Opponerade på en rapport, var riktigt hård och jävlig, det var riktigt roligt :D

Nu har vi historia och det är svårare att komma igång med. Har liiite svårt att tänka mig in i Carl von Linnés vardag samtidigt som jag ska beskriva en upptäckt han gjorde. Hmm.
Hade ett väldigt luddigt betygsamtal förut också, eftersom vi har historia med elever från massa olika klasser så hade vi betygsnack klassvis (jag var såklart snabb med att utropa att floristerna skulle ha först, när hon frågade). Och det enda vi fick faktiskt fick veta är att alla i klassen har G eller högre betyg.. Väldigt luddigt.

Många som inte är här idag iaf, vi brukar vara 6 tjejer som sitter i grupprummet men idag är det bara jag, Sofie och Anna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0