Julklapp / riktigt bra dag

Idag har jag haft en sån himla bra dag, haft ett stort leende på läpparna hela tiden. Trivs som fisken i vattnet på mitt jobb (som jag faktiskt får kalla det nu i dagarna hehe). De är underbara där, trivs så bra med hela sälj-grejen :D

Fick en så himla fin julklapp av dem idag också, en Eva Solo vattenkaraff med rosa "strumpa" , hade tänk önska mig den i studentpresent av mamma, men nu fick jag den alltså i julklapp :D


Eva Solo vattenkaraff 479:-

Vart kär i den här sedan första dagen i butiken.. den är så snygg :D

Efter jobbet blev det afterwork med Amanda på Harrys. Hade så galet roligt, skrattade så jag grät! Saknat Amanda som bara den, inte setts sedan augusti eftersom hon flyttat till Karlstad men är hemma över julen :)


Jag och finaste Amanda Ekberg efter lagom många glas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0