Kan som vanligt inte somna

Så trött att jag i princip avlider, men ändå kan jag inte somna. Dessa jäkla sömnproblem börjar bli sjukt jobbiga nu, vet liksom inte vad jag ska göra?

I brist på John Blund har jag redigerat lite bilder.. Sjukt kul :)


FÖRE (helt oredigerad) Yes jag är vithårig :P Börjar bli dags att färga utväxten dock :)


EFTER

Galet vad mycket skillnad det blir av bara kontrast och mättnad! Bilden är tagen med mobilen i morse, gillar den väldigt mycket :)


FÖRE (helt oredigerad)


EFTER
Här har jag också bara ändrat kontrast och mättnad, den är inte ens beskuren för jag gillar de små ljuspunkterna som reflekterats på spegeln och ljusstaken i bakgrunden :)

Kommentarer
Postat av: Anne



Vad lik du var din pappa på nedre oredigerade bilden! Han är också söt.



Apoteket har ett hälsokostpreparat som heter Valerina forte. Helt ofarligt, man tar en tablett ett tag innan man ska somna. De har också avslappningsband som kan vara värt att prova. Du måste ju sova snuttan!

2009-12-11 @ 08:33:26
URL: http://sweetspicystings.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0