Plugg plugg plugg och åter plugg

Just den här och nästa vecka är det väldigt mycket plugg. Sjukt jobbigt för det är inga småsaker som ska lämnas in utan allt är stora saker, en sak i religion, en i svenska och en i historia. Historian lägger jag på hyllan tills de andra två sakerna är färdiga, de är viktigare för de kurserna avslutas nu vid jul, historian håller på till juni..
Men nog ska vi hinna med en galen studentfest nästa tisdag! :D

Har haft sjuuukt svårt att komma igång med religionen iaf, koncentrationen tryter bara jag tänker på saken, men nu har iaf min fina Sofie hjälpt mig en massa, så nu börjar det känns o-k igen!

Sååå nu kör vi. Nu fixar vi skiten och lägger den bakom oss sedan!


Fixar jag denna terminen så fixar jag nästa, då har jag ju bara 2 lektioner i veckan, samhälle och historia. Dessutom laddar vi för... LONDON BABY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0