Soovaa

Idag hade vi redovisning av våra valfria religionsfördjupningar. Alla var verkligen superduktiga, dock drog det ut på tiden rätt rejält. Jag var näst sist, och jag var färdig strax efter klockan fyra (vi slutar i vanliga fall 15.15) och sista var färdig 16.15..
För min del gick det iallafall riktigt bra, missade några saker men så är det ju alltid vid muntliga framföranden. Detta var avgörande för mitt betyg om jag får G eller VG, och Emma (lärare) sa att hon skulle kolla igenom sina anteckningar lite noggrannare men på rak arm kändes det som jag skulle få mitt VG så det känns sjukt bra :D Galet nöjd!

Efter redovisningarna gick jag och Sara en runda på stan, shoppade en del till mig själv (det är faktiskt inte bara julklappsshopping som är tillåtet i december) så nu behöver jag nog inte inhandla något förrän nästa år iallafall. Eller jo, ett par leggings men det är en o-k utgift. Kom hem klockan sju, åt två knäcke med avokado och ägg. La mig i sängen med datorn och chattade lite med mina fina vänner, och nu är jag så trött att fingrarna går av sig själva, jag ser knappt vad jag skriver längre!

Praktik imorgon 10-18, sedan är det fredag kväll = party. Dock har jag ingenting planerat så vi får väl se hur det går? Orkar inte vara hemma och dega för mig själv en fredag till, det funkar liksom inte. Jag behöver vodkalime, jag behöver dansa och träffa en jävla massa bekanta. Det låter som en skön fredag. Dock bangar alla , för de laddar inför studentfesten på tisdag.. som jag köpte min biljett till idag :) Nu ska jag bara ha en jul-outfit också...

Anywho dags för kuddarna att få ett besök.

Bebii (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0