Tidiga samtal = leende på läpparna

Tidigt i morse, kvart över fem (och av någon konstigt anledning var jag vaken då??!) ringde baby och vi pratade en stund. Han satt i lastbilen på väg till ett ställe som han sa hette Kusbölehelvete. Jag skrattade och trodde inte på honom. En stund efter vi lagt på mmsade han...


hehehe

Mådde bra av att prata med honom i morse iaf, han sätter ett leende på mina läppar :)



Praktik 10-16, det var riiiktigt roligt idag! Blir rätt mycket förändring efter jul, min handledare Emelie har sagt upp sig för ett annat jobb, min sötis Amanda har fått frisörjobb (eller kommer att få) och de är ju där mest så jag har mest jobbat med dem.. men nu blir det den tredje Emelie som tar över ställningarna och det blir nog kanoners det med :)

Hämtade Alva på dagis, hon blev överlycklig när jag kom och jag fick 1000 pussar och "jag ääälskar dig min lilla mammaaa". Helt underbart :) Sen gick vi en långpromenad (har ju tagit tag i mitt liv nu...), riktigt skönt, kom hem för en halvtimme sedan :)

Nu ska jag laga kyckligfilé med potatis och morötter, samt konjaksås med sambal oelek! Tur att såsen redan står färdig i kylen :P

Idolmys med lillan medan mina vänner som står på listan, festar asset av sig på nypremiären av LOFT ikväll. Galet avundsjuk men får ta igen det en annan gång, som sagt, mys med lillan är också finfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0