Näst sista dagen!

Idag jobbade jag mitt näst sista pass på jobbet. Sa upp mig förra veckan så jobbar bara imorgon eftermiddag också, sen är det skolan all in ..

Idag hade vi först miljöarbete där vi planerade vår ekologiska ekonomiska säljserie med jultema, och på eftermiddagen fixade vi butiken inför öppet hus på lördag. Jag har planterat en MASSA idag!

Sen jobb, det gick helt okej, det var väldigt roligt idag :) Jag har utan tvekan världens bästa jobbarkompisar!

Efter jobbet käkade jag och Mickis lite och jag fixade det sista inför resan med avfärd 03.00 21 oktober (om en vecka med andra ord) :D

Matteprov imorgon bitti också. Sen lunch med Amanda. Sen jobba. Sen film med kompis. Sen sova. SEN ÄR DET HELG!




GRATTIS ÄLSKLING TILL LÄGENHETEN! Äntligen blir du nära mig <3

Puss mums

Kommentarer
Postat av: Elin

vilken fantastiskt bild ;)

2009-10-15 @ 15:03:58
URL: http://elinlundiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0