Braaa helg (:

Har haft en toppenhelg, verkligen! Började med utgång med Mickisen, hade skiiitkul hela kvällen på Grace där min älskade lilla Cattis stod i baren. Jag har nu en egen drink (den heter Empa) och är skitgod :D (tack Carolin).

Lördag blev det bio med Amanda (en ny vän, som jobbar där jag har praktik). Vi såg Inglourious Basterds, och nu i efterhand tycker jag nog att den var riktigt bra. Måste se den igen bara för att verkligen kunna bestämma mig för vad jag tycker :P

Jobbade nu ikväll 4 timmar, gick ganska okej, tjänade kasst med pengar, men hade kul :D Har världens bästa jobbarkompisar! Cattis tittade förbi efter att jag hämtat tösen, hon behövde betala sina räkningar :P

Imorgon nalkas dagis och skola, sedan mys hemma lilla hjärtat och jag <3

Kommentarer
Postat av: Lilla-stora kusinen

Jag ÄLSKAR den bilden på dig och Alva(i headern)!!! Ni är sånna sötisar!!

2009-09-21 @ 10:52:17
URL: http://notwithoutmyshoes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0