Jobbar och sliter

Ingenting har hänt sen sist. Eller jo, vi tog skolfoto imorse. Eftersom jag går i trean så får man klä ut sig på skolfotot. Vår klass hade 50-talstema. Mycket lockar, eyeliner och knallrött läppstift. Katalogen är i svartvitt.



Det enda som händer mig denna veckan är skola, jobb och Alvisen. Det sistnämnda är såklart underbart, men skolan och jobbet tar mycket tid, och jag är så otroligt megatrött varje kväll. Igår somnade jag med kläderna på (innan klockan hann slå 21.05) bredvid pluttan i min stora säng. Vilket gjorde att det blev dubbelt så mycket disk för mig idag... Har iaf varit i skolan idag 8.15-15.15, hade floristteknik och jag påbörjade min IG-uppföljning i C-kursen (floristteknik C), en vegetativ bordsdukning i hösttema. Det var precis lika tråkigt som det låter, men nu är en av fyra saker på listan avprickad iaf, och det känns bra. Efter skolan var det vidare till Donken för en marängsviss med två kompisar och sedan vidare till jobbet i 3 timmar! Är totalt utmattad nu!



På fredag har dagis stängt vilket innebär att jag inte ska till praktiken. Eller, jag tar med mig Alva och åker till jobbet (Avant) och hälsar på, sen ner till stan igen och in på praktikplatsen och hälsar på, sedan vidare till min käre far ute i skogen som jag inte träffat sedan jag hade semester vecka 31! Hoppas på en lugn helg med inte alltför dåligt väder.


NU: SOVA

Kommentarer
Postat av: Fastern



Kanske vi ska påpeka att din käre far har ett HUS i skogen. När du skriver sådär låter det som han är ett troll... äh låt det stå förresten. ;)

Puss till er alla.

2009-09-10 @ 08:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0