New shoes




Allt går utmärkt på praktiken, känns verkligen som att jag kommit helt rätt!
Idag fick vi en stor leverans från Jabadabado som är barnprylar, så jag har känt mig som en leksaksfabrik ungefär. Skruvat ihop leksakslådor och gunghästar osv, samt packat upp och prismärkt leksaker precis hela dagen. Men det har varit jätteroligt verkligen, många skratt :)

"Vår" butik ligger vägg i vägg (det är ju en galleria) med Skivlagret (musikbutik). De spelar jämt musik så vi har aldrig nån musik på. Idag däremot var det väldigt seg musik, så jag gick dit och frågade snällt om de kunde spela Kings of Leon istället för den blues de spelade, haha. Och han var snäll nog att göra det :)





Häromdagen köpte jag nya skor, brukar inte gilla sådan stil på skor annars, tycker de ser klumpiga ut, men dessa föll jag pladask för. De är grymt sköna och kan gå i dem på praktiken hela dagen utan att få ont i fötter eller rygg :)



Monki 500:-

Kommentarer
Postat av: Lill kusin 1

Jag gillar dem. De är coola.<3

2009-09-03 @ 20:41:22
URL: http://notwithoutmyshoes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0