Promenix och jobb såklart

Ja häromdagen blev det ju en promenix runt Växjösjön med Juane, vi hade vindstilla och strålande sol, trodde för ett ögonblick att sommaren var tillbaka (nu hade jag ju såklart fel). Och självklart hade jag inte kameran med mig :(

Efter rundan runt sjön blev vi rastlösa och fick tråkigt, så vi pimpade Juanes bil:




Idag har jag haft matte i 3 timmar, gick sådär. Sen kom Cattis (Carolin) och åt lunch med mig och snackade lite skit, sedan hade jag möte med min fotolärare. Vi gick igenom 3 timmars lektion på 45 minuter ungefär (jag läser 100 timmar Foto A utanför schemat). Sedan blev det jobb och det var faktiskt kul, satt på Mando och tjänade skiiit men jag sålde bra och det var roligt :D Sedan blir ju jobbet vad man gör det till.. tur att man har sköna jobbkompisar som man kan jävlas med! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0