Skuuela

Sitter i skolan, har Svenska C i tre timmar (: Idag har vi faktiskt ganska roligt måste jag säga! Analyserar bilder och diskuterar reklam. Det är en rätt bra grupp och en helt okej lärare så jag är nöjd (plus att min lilla Anna hoppade in i svenskan idag, tyvärr har Ellen och Martin hoppat av så det är lite plusminus)

Lyssnar lite musik på Spotify, jag är typ sist i Sverige med att skaffa det men jag är sjukt nöjd iaf :D Kojan gjorde en monsterspellista till mig igår, sketabrae.

Efter skolan blir det promenad runt Växjösjön med Juan-Emil, mycket trevligt!



Min dator har fått virus så ska lämna in den på torsdag så de ska blåsa ur hela skiten och sen får jag den tillbaka med ingenting på så måste installera om flera program och sån skit :( Ikväll ska jag spara över allt på mitt usb-minne (har blivit en del trots att jag bara haft datorn i mindre än en månad). Så om jag är dålig på att uppdatera kommande veckan så vet ni varför!

Kommentarer
Postat av: simon

de e ju faan bra jbbat o hinna få virus på en månad ;) puss puss

2009-09-15 @ 12:23:40
Postat av: Sara

Jaa undrar vem den ängeln va som hjälpte till att fixa Spotify :O ? tehe, hoppas det funkar som det ska <3

2009-09-15 @ 15:18:09
URL: http://baradinsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0