Studiedag = jobb

Idag hade vi studiedag, grymt skönt att sova ända till.. 8.40 innan jag blev väckt av sms ifrån Carolin. Somnade om efter det och fick sova i 40 minuter innan jag väcktes av sms från Erik. Då gav jag upp och började plugga istället. Blev lite historia och lite matte osv.

Sen åkte jag in till jobbet vid halv tre. Det gick inte särskilt bra, fick sitta på ett helt nytt projekt som ändå är ett bra projekt, men det tar lite tid att komma in i det helt klart . Sålde 2 st på 4½ timmar, låter rätt kasst, och det är det med, men fick 55 kr / order iaf så det är bra med pengar ifall man blir bra på att sälja det:)

Nu sitter jag och kollar på IDOL :)

Hittade en bild på Alva som jag tog i somras:

Kommentarer
Postat av: Elin

Sötnos där! :)

2009-09-16 @ 21:15:51
URL: http://elinlundiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0