Dagens låt 100425

Har i evigheters evighet haft samma ringsignal som jag älskar, som är så EMELIE och som ingen annan har. Nu är jag tyvärr inte ensam om den längre och kände mig därför tvungen att byta (och hoppas att inte denna också blir "stulen" hehe). Ville ju självklart fortfarande ha en låt som ingen annan i min närmsta omvärld har, så fick bli den klassiska Mean Girls-låten som alla känner igen! Klippte till den lite så den börjar med första raden istället för bara instrument, blev riktigt bra :D

Så därför är dagens låt:
One way or Another
Blondie
(klicka för spotify)


Kommentarer
Postat av: uknowwho

Ja för du var ju ensam om att ha haft den i evigheter? Get it together woman!

2010-04-28 @ 17:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0