Onsdagsöl

Igår var det onsdagsöl (förutom att ölet var rosé) i stan hos Oskar. Väldigt trevligt och många roliga människor! Carolin har sjukt bra umgänge haha :) Efter ett par timmar ovanför Donken drog vi vidare till Deluxe där jag aldrig vart förut. Kommer inte gå dit igen heller, för det var verkligen.. för alternativt och lamt för min del. Det roligaste på Deluxe var de personer som flockades och ville fotas med Henrik Schyffert, Johan Rheborg och de andra komikerna som var där (de hade haft nån komedigrej på Konserthuset tror jag). Alla fejkskratt "ha-ha-haa det var kul!" .. nejtack. Var inte där i ens 20 minuter innan vi fick skjuts hem.

Nu är det klarblå himmel och strålande sol så jag tar med mig frukosten, boken och solglasögonen och sätter mig i bikini på balkongen!

Studentfest ikväll, FESTIVALtema. Hmm. Blivit medtvingad på detta. Börjar dock tagga till lite nu, äntligen.. Hoppas på en skön kväll i sommarvädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0