Studeeentkrångel

Idag var jag på stan en kortis efter skolan, hittade studentklänningen jag beställt så bestämde mig för att prova den. Blev tyvärr väldigt missnöjd, den är inte i närheten lika fin som på bilden, har därför bestämt mig för att avbeställa den (om det går) annars skicka tillbaka den när den kommer. Letandet fortsätter alltså!

Skorletandet går vidare och har två alternativ som det ser ut just nu.
HJÄLP MIG (faster och kusin!):


Sko 1, klack 13 cm


Sko 2, klack 12 cm

Båda skorna är alltså svarta, och båda kostar 399:- på Nelly.com. Förmodligen kommer de användas på studenten men först på balen till en svart klänning.

Kommentarer
Postat av: Sis

Sko 2 tycker jag var snyggast!

2010-04-13 @ 20:31:45
URL: http://louisette.blogg.se/
Postat av: Faster och kusin

Vi röstar också på sko nummer två!! Tror den är skönare och lättare att gå i också.



Kusin hälsar att hon har två nya klänningsförslag som hon mejlar dig!



(vi håller med dig om hm-klänningen, stor skillnad från bilden plus att färgen var nästan ljusgul...!)

2010-04-13 @ 20:49:16
Postat av: I huvudet på en 18 årig mamma

2 :D

2010-04-14 @ 16:42:23
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0