Sjuuuk

Utbildningen igår var jätterolig och jag är såå taggad att börja jobba nu, kommer berätta mer om detta lite senare!

Carolins 20årsfest var awesome, vi grillade (jättegott), lekte (jätteroligt, tjejlaget vann med 1 poäng!), drack (jättegott), jag höll mitt tal (jättenervöst men det gick ungefär så bra det kunde gå!), sen åkte vi in till Terrassen och dansade i flera timmar :)


Jag tror dock att jag glömde rösten på Terrassen för den hörs knappt idag, låter förjävligt. Har varit sjuk hela veckan men kände mig pigg i torsdags och fredags så tänkte att det inte var några problem, men nu känner jag mig jättesjuk. Hade lock för örat hela kvällen igår, hörde ingenting, sen när jag kom hem fick jag jätteont i båda öronen och det kändes som öroninflammation. Öronen är något bättre nu men jag ska till vårdcentralen på måndag och kolla hals och öron!


Fruktansvärt trött och sliten

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är för söt!!

2010-08-16 @ 23:52:21
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0