Söndag 01/08/10

Okej det här är ju egentligen lite galet. Vadå första augusti? Vadå, 2010? Nähe, året har ju knappt börjat? Låter väl gammal nu men jag hänger verkligen inte med längre. Dagarna går för snabbt. Det är iofs bra för jag har alltid nya saker att längta till, men herregud nästa månad är det september och då fyller jag 20. VA, JAG, 20?! Herregud fyllde ju nyss 16, fick nyss Alva, fyllde nyss 18, tog nyss studenten, nu fyller jag 20? Hänger. verkligen. inte. med. längre. Och Alva fyller 4 i december. Helknäppt. Förstår ingenting.

Har haft en konstig men bra dag idag. Hängt på frugans jobb i 5 timmar. Nej jag skojar inte. Hon jobbar på en bensinmack, och där har jag suttit på en stol i 5 timmar.

Det enda jag egentligen hade att säga idag är att Carolin är det finaste jag vet. Hon och Alva. De är min familj. Carolin Carolin Carolin. Du är den bästa i världen. Älskar dig mer för varje dag som går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0