Bildbomb

Tycker det är jävligt dåligt med bilder i den här bloggen, och det är alltid* bilderna som är roligast, eller hur? Därför kommer här en bildbomb med fula bilder ifrån igår då Elin och jag satt på hennes golv och drack och sminkade oss! Så ta er ett (eller fem) goda skratt och undvik mardrömmar om dessa discosticks.

*Förutom i fasters blogg där man skrattar och ler åt hennes magiska språkformuleringar och uttalanden.


Den enda normala bild som blev.. och jag ser ut som ett fån :')






Och här kommer den allra bästa bilden, vi skrattade så vi grät när vi tog den och jag skrattade minst lika mycket när jag såg den nu :') Kommentar på den tack!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0