Dagens låt 100219

Jag vet att det tekniskt sett är den 20e, men eftersom jag inte gått och lagt mig än får denna låt ligga på den 19e. Sitter och chattar med min fina Elin och vi pratar lite om "förr i tiden". Hon läser igenom sina blogginlägg från ett, två år tillbaka. Jag kollar alla mina bilder på facebook, de första är ifrån september - oktober 2008. Det känns som en hel livstid sedan, blir alldeles nostalgisk och sentimental. Och nu låter jag nog bara trött och virrig, men ett minne dök upp från ingenstans och fick mig att tänka på sjuan - åttan. Jag vet att jag är otydlig, tänker inte berätta minnet, men här är en goding från förr:

Tycker om när du tar på mig
Per Gessle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0