Gästblogg á la Cattis

Idag har jag lipat, Emelie har skrattat, jag har haft ont, Emelie har skrattat, jag har skrikit könsord, Emelie har fått lyssna, jag har vart nervös & Emelie har vart neutral. Jaha, so what tänker ni? Visst att jag är lite av en dramaqueen och sådär men sådär beter jag mig inte i vardagen i vanliga fall, eller ja, ibland kanske.

Men till saken bitches, jag har tatuerat mig idag! En text för min pappa på ryggen, mellan skulderbladen (jag trodde det hette axelbladen och blev utskrattad) Och fyfan i hela helvetet (ursäkta) vad det gjorde ont! Men, det var det värt minsann!

Förövrigt så har jag och min kärring (faktiskt) handlat mat tillsammans och har i riktig "husfruanda" gjort matlådor tills imorgon, kick ass! Vi må vara mer fulla i fan än andra, dricker mer sprit än andra, har mer internt än några andra, men även vi är ansvarfulla emellanåt.




Två bilder som förklarar dagen rätt bra faktiskt.

Peace out fuckers!
/Cattis

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja det är otroligt. Har svårt att tänka mig in hur jag var på den tiden. Jag visste så lite, var så ung och naiv. Ändå trodde jag att jag hade koll på allt. Antar att man ständigt fortsätter att utvecklas.



Kan bara inte förstå hur det kan ha gått år sedan dess. Det känns som det var igår hon kom till oss.

2010-07-09 @ 22:37:56
URL: http://jencie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0