Lars Winnerbäck, Öland 100725

Sommaren 2010's bästa kväll (hittills..) har utan tvekan varit den 25 juli. Jag blev som sagt bjuden på Lasse, och konserten var heeelt underbar! Så jäkla lycklig stund!

Typiskt mig och Carolin är att vi ska ha det bästa som går att få. Eftersom vi inte tyckte det var tillräckligt bra att stå längst fram vid stängslet för den "vanliga" publiken, så fixade vi vip-band och fick stå framme vid scenen istället, tror vi hamnade på tredje eller fjärde raden vilket är bra mycket bättre än 20 meter bakåt :P

Lasse var, tro det eller ej, ännu mer fantastisk på scen än på skivorna, och jag känner redan beroendet kicka in och jag har helt enkelt inget annat val än att gå på alla kommande turnéer åren som följer!

Tack för bäst kväll, min fina fru Carolin Klasson! (Och Ola, Gustaf, Alex och Emil..)


Vi förade med Rosé på Strand innan konserten


Dessa platser dög alltså inte för oss..


Dessa var mycket bättre! (Ska för övrigt aldrig ta av mig det gula vip-bandet)


Lyckades även smuggla in alkoholen trots kroppsvisitation i entrén!


Helt fantastiskt


Jag fotade med svartvitt för det blev bättre kontraster då :) Här är helt utan zoom så det är ju lätt att se vilka fantastiska platser vi hade!


Sveriges lyckligaste tjejer!


Med Lasse i bakgrunden..


Så himla mycket kärlek!

Kommentarer
Postat av: Frugan

KÄRLEK, så in i helvete!!!!!

2010-07-27 @ 23:38:40
URL: http://caarolinklaasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0