Semestervecka

Eftersom dagis har stängt den här veckan också, och det är min vecka med Alva så har jag semester!
Hämtade henne igår efter att vi kom hem från Öland, hos mofa som varit barnvakt. Gick och la oss ganska tidigt för vi skulle upp redan innan halv sju i morse!

Strax efter klockan sju var vi hos Alvas kusin Emilia för jag skulle vara barnvakt i ett par timmar medan resten av familjen var iväg på helt olika håll. Allt gick finfint, Emi och Alva är finaste tjejerna i världen och jag älskar dem så mycket!

Sen kom vi hem och sov middag i tre timmar.. nu sitter vi båda ganska sletna (jag efter en hård helg) och Alva är seg eftersom hon blev väckt så tidigt. Pippi Långstrump står på på TVn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0