Stan och Strandbjörket

Egentligen skulle Alva åka till sin pappas hus idag på morgonen för hennes lella (abuela = farmor) har kommit hem från Chile. Dock har de inte ringt så nu omarrangerar vi planerna till ett besök i stan och kika på mobiltelefoner till både mig och mamma.  Enligt mitt abbonemang får jag byta kostnadsfritt efter 18 månader och nu har det gått 16, så tänkte se om jag eventuellt kan förlänge abbonemanget och få byta tidigare.

Telefonerna jag är intresserad av är dessa, så ska in och känna på dem i 3-butiken:

Sony ericsson X10 mini pro

och


Sony ericsson Aino

Mammas telefon är så gammal att man nog inte ens kan få tag på en likadan på blocket, så hon behöver definitivt en ny.

Efter stan bär det av mot Strandbjörket (stoor lekplats) för några timmars lek med lillan och vi har även lovat henne att hon ska få mata änderna som chillar där, så vi tar med lite bröd :) Hoppas på en nöjd ung dam när vi kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Bex

Pro:n är att rekomendera!

2010-08-01 @ 22:48:10
URL: http://ladybex.blogg.se/
Postat av: Bex

Hahah, det kan vara synd om mig iblad.. ;)

2010-08-01 @ 23:07:01
URL: http://ladybex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0