1 DAG KVAR!

Nedräkningen har nästan nått sitt mål.. om 15 timmar sitter jag hos min klasskompis tillsammans med klasskompisarna och äter champagnefrukost, därefter sätter hela studentdagen igång ordentligt! Helt galet!

Stockholmssläkten har nu tagit sig ner allihopa, eller ja om ca 45 minuter i alla fall. Lokalen studentade vi till ordentligt igår, allt är färdigt för ordentligt drag!

Enda problemet just nu är biljett till studentfesten på kvällen. Problemet är att jag inte har någon. Så jag skulle köpa idag på Elite Statshotell, kom dit 14.15, de började säljas 14.00. De var helt slutsålda när jag kom. Helt galet att de sålde slut på mindre än en kvart! Så nu försöker jag få någon (som inte tar studenten men tänkte gå på studentfesten ändå) att sälja sin biljett, tycker ändå att studenterna borde ha förtur på biljetter till sin egna student!

Så önska mig lycka till att finna en :D

EDIT: Vädret ska för övrigt vara uppehåll hela dagen med chans till sol! Det klarnar upp till kvällen ute i Kvarnamåla men tyvärr kommer det regna i Växjö . På kvällen alltså. Känns okej, så länge det inte regnar när vi springer ut eller åker flak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0