Bilder kommer snart

Bilder från studentbalen kommer så fort jag fått dem i original, blir ingen bra kvalitet om man kopierar från facebook :)


Idag har jag och Alva minsann haft en toppendag i solen. Vi gick till hennes favoritlekplats och lekte ett bra tag och sen kom hennes faster Karro och kusin Emilia och så gick vi till glassbomben och de fick både glass och slushice! Sen följde lillan med dem hem ett par timmar, medan jag och mamma åkte ut till Grimslöv för att köpa nya bhar till mig (har en dum stor storlek som inte finns på Lindex/H&M osv).

Hittade en som är jättebra, och en som är magisk. Den som är jättebra inhandlades i svart (549:-) och den magiska är... magisk. Jag vill aldrig ta av mig den. Den är helt axelbandslös och den ger mer pushup än alla pushupbhar jag testat.. Den sitter där den sitter utan axelbanden! Även den kostade 549 kr och det var mamma som betalade för båda. Hon vet att jag är tacksam :) Dock blev hon väldigt avundsjuk för hon vill också ha en axelbandslös som sitter bra, men denna görs bara i D och uppåt hehe.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej Emelie.

Undrar om du beställde ifrån asos någon gång? Hur långt tid tog det innan du fick klänningen?



Kram

2010-06-05 @ 11:04:58
URL: http://jencie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0