Mer rim..

Jag vet inte om ni uppskattar mina och Carolins rim, i så fall får ni kommentera nåt i stil med "ni suger".. eller om ni tycker vi är grymma, så får ni väl skriva det ;)


Till Carolin från mig: Du är så fin att vatten blir till vin. I dina fina mössa, i ditt fina hår, det är nästan så jag fäller en liten tår. Dina ögon som denna dag sprudlade av lycka, så ska det alltid vara kan jag tycka. Klänningen var en dröm, jag hoppas att du fick mycket beröm! Jag hoppas att du hade en fantastisk kväll, du är helt sensationell. Att få vara din vän betyder allt i världen, jag är glad att jag får vara med på färden ♥

Till mig från Carolin: Jag är din prins & du min prinsessa, vår kärlek behöver man aldrig stressa. Kärlek utan krav, stor som ett helt hav. Med dig vid min sida vill jag leva livet, aldrig ta dig för givet. Älska dig till livet tar slut, under tiden bara glädjetjut. Jag älskar dig hur mycket du vill, och lite till ♥

Till Carolin från mig: Jag är så glad att du är min vän, du är långt bättre än världens alla män. När min himmel är grå finner du alltid ett sätt att göra den blå, när solen gömmer sig bakom ett moln så tråkig, visar du alltid att världen ändå inte är så pjåkig. Att vilja finnas vid din sida tills tiden tar slut, det är inget svårt beslut. Att få vara med dig i alla väder, gör livets promenad lätt som en fjäder!

Livet kan ibland vara en dans på rosor, men alla rosor har sin törn. Då kan det kanske hjälpa att vila en stund på mitt soffhörn. Där har du spenderat många kvällar, nätter och dagar - och du vet att du där får sitta närhelst du behagar. Du vet att du alltid är välkommen hem till mig, dörren står alltid öppen för dig!

Du är älskad som få utav min mamma, och jag vet att du känner detsamma. Du spelar en stor roll i min familj och jag hoppas du hos oss känner dig trygg, vi håller alltid om din rygg! Jag står alltid bakom dig i allt du gör, förmodligen för att du är en sådan charmör. Vi älskar dig alla från djupet av vårt hjärta, och vi finns alltid här oavsett vem som orsakar dig smärta ♥




Jag tror inte ni förstår hur kul och mysigt vi har när vi sitter och rimmar, det är för tillfället den tidpunkten på dagen jag ser mest fram emot, att se ett nytt rim ifrån Carolin och få rimma ihop en liten text tillbaka :D

Nå, suger vi eller duger vi? :D

Jag är din prins & du min prinsessa, vår kärlek behöver man aldrig stressa. Kärlek utan krav, stor som ett helt hav. Med dig vid min sida vill jag leva livet, aldrig ta dig för givet. Älska dig till livet tar slut, under tiden bara glädjetjut. Jag älskar dig hur mycket du vill, och lite till ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det var jätte bra! Fin och rolig text på en och samma gång :D

2010-06-26 @ 11:21:25
URL: http://banankalas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0