Galet bra dag!

Hade ställt klockan på åtta i morse, vaknade av mig själv kvart över sju. Kikade ut genom fönstret, klarblå himmel och fantastisk morgonsol! Slängde på mig mjukisbrallorna och sprang ut i minusgraderna (-5) med solglasögonen på och tog 20 minuter i solariet, sjukt skönt!

Köpte lite frukost och ska strax hoppa in i duschen. Ska va i skolan lite tidigare idag för Annie ska klippa mig för jag ska va hennes modell till gesällen. Så en gratisklippning när det behövs som mest är inplanerat idag haha. Sedan har jag historia i 3 timmar (huuuuu) och sedan ska min klasskompis Madde fota mig till sitt projektarbete och jag får med mig några porträtt hem sedan :D

Känns som en väldigt bra dag och humöret är på topp topp topp! Känns fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Fastern

Tre timmar historia! Lyckliga du! En dröm som blivit sann, eller hur?

;-)

2010-03-16 @ 11:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0