oh baby, i'm back!

Yes, yours truly, Fyffi Carolin Cattis Karlsson Klasson!
Nu jäklar blire gästbloggning på absolut högsta nivå! Om vad vet jag inte, let's go with the flow!

Jag & Emelie är två väldigt komplexa damer som gärna håller kvar vid vad vi haft, hur vi varit, hur vi känt förr & hur vi kanske tillochmed sett ut. Men nu ska jag ge mig in i det här med ett nytt perspektiv! För vi har ju egentligen världen framför fötterna (eller ja, nått så när iallafall) och varför inte ta vara lite på det?

Därför ska detta inlägg inte genomsyras av bitterhet & hårda ord som annars ligger mig väldigt varmt om hjärtat. Så jag väljer att lyfta min älskade Emelie här lite! Emelie, du är en av de ärligaste & finaste vänner jag har och i år är det 8 år sedan vi lärde känna varandra och jag kommer fortfarande ihåg det som igår. Visst var vi lite smalare (i mitt fall, platt överallt) & bättre i skolan, men egentligen var vi nog inte lyckligare. Så länge vi har varandra så står vi fan starka! Sen om vi kanske gått upp lite i vikt, blivit lite sämre i skolan & skaffat oss en unge på vägen - inte fan är livet sämre? Världens bästa vänner med världens bästa unge!


Detta inlägg är ärligt rakt igenom och jag vet att vi är jävligt bra människor, utan att ta i.. Ibland behöver vi nog bara påminna oss själva om det.


Med all min kärlek (jag har faktiskt väldigt mycket inom mig, hör och häpna!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0