Jaaaa geee miiiig

Åååh jaa det finns en tävling där man kan vinna en stor kartong med massa chips (chipsälskare som jag är) och ett gäng biljetter till Sex and the City 2!




Jag och Elin hade planerat sen första informationen om nya filmen, att vi ska gå och se den på premiärdagen. Så jag har hållt stenkoll SF's hemsida, och blev överlycklig när jag såg att man kunde boka biljetter till förhandspremiären, ringde Elin på en gång.. för att sen inse att de biljetterna kostade 250 kr styck!! Det hade vi ju självklart inte råd med som de fattiga studenter vi är :( Så vi väntade ett par dagar tills biljetterna till den vanliga premiären kom ut, för att se att man måste vara medlem hos SF bio för att ens kunna reservera biljetter (till alla tillställningarna)?! Sjukt konstigt och dålig stil för jag är inte medlem och inte Elin heller, så vi har inte kunnat boka några biljetter :( I-landsproblem men vilka jävla motgångar! :( Tur att man kan trösta sig med chips (ya hearin' me Carolin?)

Men nu är jag i alla fall med och tävlar om några biljetter (och massa chips!!) så förhoppningsvis vinner jag och kan bjuda Eliiiin :D

Kommentarer
Postat av: Anne

Men kan man inte bli medlem då? Sådant brukar ju inte kosta något mycket.

2010-05-18 @ 20:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0