Konstig dröm

Jag drömde inatt att jag åt en godisbit. Det känns nu i efterhand som om det var två stycken zoo-apor, men jag har för mig att de i drömmen var vita? hmm. Iaf, jag stoppade in två stycken i munnen samtidigt, vi var hemma i köket, det var jag och mamma. Så kommer jag på mig själv med att jag äter ju för h-e inte godis och spottar rakt ut på golvet.

Sen minns jag inte mer. Hur konstig dröm?

(Jag äter inte godis och har inte gjort på ett par månader nu så det var ju därför jag spottade ut dem) :P

Kommentarer
Postat av: Elin

det drömmde jag också sådär precis i början efter att jag slutade äta godis.. Konstigt.

2010-05-19 @ 15:33:28
URL: http://elinlundiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0