Studentpresenter

Det här med att önska sig studentpresenter är ju faktiskt jättesvårt...
För jag vet vad jag vill ha. Men det är ingenting man kan önska sig för ingen jag känner har tillräckligt med pengar (och jag vet att om någon hade det skulle denne självklart vilja lägga alla dessa pengar på mig!)

Önskelista (alla bilder är klickbara):


- En ferrari

- Två körkort (första lär gå åt när jag provkör min nya Ferrari)


- Penthouse

- En ny kropp


- En stilig karl


- En utlandsresa (gärna till Mauritius (bilden) men Thailand ett par veckor duger också)


Ni tycker att jag överdriver? Okej jag får väl dra ner på kraven då..

- En bil
- Körkort (har bokat intensivkurs med kurstart 26 juli!)
- Laptop (med webcam)
- Parfym (Elin känner sig träffad när hon läser detta)
- Sex and the City-boxen
- Pandora-armband / Thomas Sabo-armband
- Presentkort på Make Up Store, H&M

Kommer verkligen inte på mer just nu, men det kommer kanske tillägg på denna lista så småningom. Om någon kommer på nåt som jag möjligtvis undermedvetet önskar mig så hojta till ;) Känner själv att min lista inte ger så mycket valmöjligheter..


Kommentarer
Postat av: Frugan

du är komplett efterbliven, i love you!

2010-05-19 @ 21:49:53
URL: http://caarolinklaasson.blogg.se/
Postat av: Pappa

Jag vet en sak, men det säger jag inte...

2010-05-19 @ 21:56:31
Postat av: emelie

:O Vad??

2010-05-19 @ 22:05:15
URL: http://emeliemiche.blogg.se/
Postat av: Fastern

Du tycker att en bil, körkort och laptop är att dra ner på kraven? När jag tog studenten fick jag en cykel...

2010-05-20 @ 08:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0