Världens bästa tjej

Så, pubrunda idag. Typ galet. Började förfesten hos Emma vid 15-tiden, gick ner till Sports vid 16.30 och käkade och skrev på varandras tröjor. Sedan vidare till Oléo, där vi dansade i en timme och hade skitkul, sedan till Bishops Arms, sjukt tråkigt, sen till Harrys som var bästa stället på hela kvällen, sen till Grace vid 22 - 01 (där vi mötte upp resten av friskolorna i Växjö kommun). Dock var jag så himla trött, så Carolin kom faktiskt och hämtade mig vid elva ungefär... världens bästa tjej!

Och faster, jag drack ett glas vin och två glas cider så jag kan nog träna på bra imorgon :D

Puss på bästa Carolin, fina Oscar och fulla Hanna <3

Kommentarer
Postat av: Fastern

Klart du kan!!! Duktig tjej som kan vara väldigt klok ibland. pusselipuss

2010-05-26 @ 19:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0