97 & 78


Blev en runda på Liseberg, ganska mycket kö tyvärr så blev bara de viktigaste karusellerna :)
Spelade på Toblerone och Kexchoklad.. Louise körde på nr 97, vann en kexchoklad. Jag spelade på nr 78, vann en kexchoklad. Jag överger aldrig 78 från och med nu :)

Två små nöjda blondiner vandrade tillbaka till hotellet, bytte kläder och sen blev det lite middag klockan halv tolv, fisksoppa <3

Igår blev det megahotellfrukost, sen en runda på Avenyn. Jag hade bara ett mål, Rut m.fl. Blev en lång svart stickad sak. Mamma och Louise shoppade dock loss för över 1000:- ... Sen blev det Stadium, mamma behövde nya solglasögon. Jag kom visst ut med ett par jag med. Sen sista affären (vi var trötta och orkade inte gå mer) blev Johanssons, en skobutik. Kom ut med världens finaste ankelboots, love them! Blev såklart även en runda med Paddan, haha :)

Sen hotellet igen, hämta våra väskor (och 4 kg kexchoklad) sen blev det hemåt :)



Nu sitter jag i skolan, haft lunch. På morgonen hade vi genomgång av Samhällskunskapen och nu ska vi ha Religion. Sen blir det hem och hämta Alva på dagis och hem och kolla Bolt (hunden alltså) :D

Kommentarer
Postat av: Elin

snart mina också:) vi kan verkligen matcha nu, med våra nellyklänningar också ;) <3

2009-08-24 @ 22:14:18
URL: http://elinlundiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0