Fyffi gästbloggar!

Ja, jag har tagit mig den här friheten (eller, jag frågade väl rättare sagt om jag faktiskt fick) att gästblogga här pågrund av bristfällig uppdatering!

Hur som haver så sitter vi iallafall ute i ett rött torp ute i ungefär ingenstans & hur mysigt är det inte? Jag ringde Emelie efter jobbet igår för att jag tänkte åka hem till hennes lägenhet för att våldsgästa, till min stora besvikelse (just då) så hade hon flytt fältet och befann sig hos sin pappa i det tidigare nämnda röda lilla torpet. Ca 25 minuter senare befann även jag mig här ute med ett glas rödvin i handen, kan jag klaga? eh, ne!

Trots att det är kallt och väldigt annorlunda än mitt 27 gradiga stora gula hus jag är van vid, så fyfan vad mysigt vi har det! Förutom råttorna som luktar kiss&bajs när man ska sova..

Alva har precis badat & jag badade också (typ.. fötterna iallafall) och nu springer lillfröken runt här helt naken och bara verkar trivas precis lika bra som vi med tillvaron.



Jag har utan tvekan världens bästa splittrade extra familj!

/Carolin-Cattis-Fyffi-Karlsson-Klasson
you name it.

Kommentarer
Postat av: Louise

Cattis Karlsson, jag vet att du älskar mina råttor!!

2009-12-31 @ 16:01:21
URL: http://poppysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0