Happy thoughts

Sitter i soffan och försöker plugga, går inget vidare. Gjorde uppgiften och läste igenom allt en gång till. Insåg då att jag gjort fel så nu måste jag göra om hela skiten. Inte SÅ kul...
Måste sluta med dessa sena kvällar, försover ju mig bara. Imorrn kommer jag dock inte försova mig, har anlitat Elin som extra väckarklocka så hon smsar runt halv sju, och om jag inte är vaken och svarar då så ringer hon så jag kommer upp, känns bra :)

Har svårt att koncentrera mig, tankarna är 100 mil bort...



Blev färdig ändå, så nu springer jag till sängen innan klockan hinner slå tolv :)

Kommentarer
Postat av: Elin

jag är VÄRLDENS sämsta väckarklocka!!! du försov dig ändå ju!!!!! <3

2009-12-02 @ 16:48:46
URL: http://elinlundiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0