Nya favoriter

Blev ingen skola idag, somnade vid nio igår och sov till tio idag :s
Är istället hemma och pluggar religion som vi har redovisning på imorgon. Är det någon som kan något om Jehovas Vittnen så säg till ;)

Hittat två nya favoriter i alla fall, en KANONBRA blogg och en artist (som jag iofs nämnde igår).
Bloggen heter kela.blogg.se och jag älskar verkligen hennes klädstil/smak, verkligen älskar älskar älskar. Skön blogg som baaara den :)

Nya favoritartisten heter Joshua Radin och det var Adrian som tipsade mig om denne skönsjungande man. Fantastiska låtar och jag har gjort en spelningslista på Spotify med honom, där vissa låtar kommer upp till 6 gånger, hehe. Mycket upprepningar men listan är 2 timmar lång och det är nice (Y)

Kollade lite på Vänner förut, var ett tag sedan sist eftersom jag kollade färdigt på alla säsongerna, men nu tog jag en random säsong och skrattade lika mycket som vanligt, älskade Vänner! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

haha, áaallt klär jag minsann inte i! Det är lite fyy skäms att du inte hört Radin innan!:P (L)

2009-12-09 @ 20:54:59
URL: http://elinlundiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0