Svacka / studentfest

Är för tillfället nere i en personlig svacka. Det kommer gå över, och förhoppningsvis snart.
17 dagar tills jag tar tåget till Åre, 18 dagar tills vi är där! Hör du det Malin? Vi ses om 18 dagar <3

Min dotter fyller 3 år på söndag. 3 år. Min dotter. Förstår ni hur snabbt dessa 3 åren har gått? Det är helt galet, jag kan liksom inte få in i mitt huvud att hon verkligen fyller 3. Förstår ni hur stor mage jag hade för 3 år sedan? ;)

Är nog färdig med alla inköp inför jul och nyår, tror och hoppas det i alla fall.


Studentfesten i tisdags var precis lika rolig som jag hade hoppats, vi förfestade hos klasskompis Sandra, blev en klassfest som var sjukt rolig, sedan vidare till Oléo för Julfesten. Alla var utklädda och vissa var mer påhittiga, andra inte. Jag blev som sagt en ängel, och det var Hanna (frisör) med :)


Vimmelbild tagen av Max för NumeroDuo :)

Fick en hel del roliga sms den natten, har skrattat som en tok både en och två gånger åt allt som hände. Längtar redan till nästa studentfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0