Nu åker vi strax

Nu är det måndag, och imorrn kväll åker jag och Adéle till Vetlanda för att spendera natten innan vi åker vidare till Landvetter och TUNISIEN!

Håller på att packa och det går inte så bra, men det blir nog bra till slut ändå. Har kläder, skor, smink, bikinis, andra saker. Äh det får duga (:

Min fina fröken Carolin är här och kollar på min tv och röker på min balkong. Och rensar hela min dator och lägger in allt jag ska spara på min externa hårddisk som jag fick av pappa i födelsedagspresent, för imorrn ska jag lämna in den i typ två veckor så att jag ÄNTLIGEN får bli av med mitt jäkla virus!!

Men jag säger iaf tack och hej leverpastej, vi hörs om 1½ vecka igen.

Puss mums mina älsklingar. Tell me how much you miss me, jag läser det när jag kommer hem <3

Kommentarer
Postat av: Sara

kommer inte sakna dig det minsta fattar du väl!

2009-10-19 @ 23:54:44
URL: http://baradinsara.blogg.se/
Postat av: P O P P Y ♥

Okej, har inte tänkt på det så mycket men nu när du ska åka så känns det skumt! Kommer nog fasen sakna dig lite grann ändå ;)



Sis♥

2009-10-20 @ 22:41:46
URL: http://poppysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0