Nya örhängen (:

Igår trodde jag att lilla fröken Alva hade dagisfoto, och till min stora lycka valde hon att ha på sig en klänning. Jag fick t.o.m göra en fläta i luggen på henne (i vanliga fall får jag inte ens kolla på hennes hår).


(morgon = napp i munnen HELA tiden)



I skolan gjorde jag en vegetativ kistdekoration (precis lika tråkigt som det låter). Det är en del av C-kursen som jag inte har gjort färdigt, men nu har jag iaf bara en sak kvar, resten är avklarat :)

Sen gick jag en runda på stan och köpte en ny fin klänning till Alva (då det visade sig att det inte alls var dagisfoto på igår onsdag utan imorrn fredag...) så förhoppningsvis vill hon ha den på sig då (för tro mig, när det gäller hennes kläder bestämmer INTE jag, hon är en väldigt självständig och envis snart-treåring). Sen köpte jag även nya fina örhängen till mig. Dock kan jag ju bara ha i ena örat för i andra örat har jag 8mm uttöjning (:



Sen åkte jag till jobbet och till min stora lycka fick jag sitta på Yves Rocher :D Var ungefär en månad sedan då den kampanjen tog slut och nu har vi fått en ny som vi ska sitta på ett tag. Det gick helt okej, sålde 7 st = 310 kr i fickan!



Torsdag = mattedag men vi har ingen matte idag för.. hm. Har glömt bort varför men tror att HR2an (som jag läser matteB med) är på nån klassresa eller nåt sånt.

Så det blev sovmorgon för mig och tösen, och nu håller jag på att städa igenom mitt rum (välbehövligt!) och lillan sover middag för tillfället. Ikväll blir det IDOLmys i soffan med lilla hjärtat och förhoppningsvis kommer Cattis förbi en runda också om hon inte jobbar :)


Hon ligger alltid så roligt när hon sover :P

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jättefina öronhängen! får man fråga vart de är köpta?:)

2009-09-24 @ 15:40:07
Postat av: Emelie

Tack (: de är köpta på Kicks!

2009-09-24 @ 16:10:12
URL: http://emeliemiche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0