Trött mamma och unge




Jag och Alva sitter i soffan och kollar på Scrubs.. Ganska nyss kommit hem från skola/dagis. Träffade en gammal kompis på bussen hem, som följde med och hämtade Alva på dagis osv, jättekul :)



I skolan började vi med Samhällskunskap, det var faktiskt ganska kul, vi fick en rolig uppgift och det gick riktigt bra för en gångs skull :) Sen var det Religion och då kollade vi på Bruce den Allsmäktige och sen fick vi några uppgifter som vi har nästa lektion på oss att göra färdigt. Känns helt okej allting :) Riktigt god mat i skolan idag också, jag äter vegetariskt i skolan och idag fick jag rotfruktsfyllda wraps med stark salsa :D




Bild från 05.30 imorse innan jag väckte pärlan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0