snabb update

Uppdatering av dagarna jag inte bloggat: hade en galet bra vecka förra veckan, festligheter onsdag torsdag fredag, mys lördag osv. Mina skor från Nelly har tagit dubbelt så lång tid på sig jämfört med vad Nellys leveranser brukar ta, så idag vart jag förbannad och tog kontakt med kundtjänst för att få veta att mitt paket minsann anlänt men jag har inte fått någon avi = hämtar dem first thing tomorrow!

Hoppas de sitter som en smäck för då ska här minsann övas dagarna i ända, varje dag fram till balen. Sounds good right? Kanske får lite snygga vader på köpet. Ja tack.

Min studentklänning som jag beställde från asos.com anländer förhoppningsvis i början av nästa vecka (har ju blivit en del förseningar tack vare Eyjafjallajökull (stavning?) och all dess aska) men som sagt, förhoppningsvis kommer den väldigt snart :)

Ni vill kanske veta vilka skor och vilken klänning det blev? Mahaha. Ja okej då


Den mintgröna klänningen och...


... dessa snygga skorna

Hoppas bara allt passar nu, annars blir jag sjukt besviken!



Har i övrigt haft en väldigt dålig vecka. Jag har varit low och Alva har haft problem med magen, så hon har bara vart på dagis i måndags. Imorgon ska vi till BVC för att kolla upp så ingenting är väldigt fel, om hon behöver nån medicin eller liknande :)

Helgen ser jag för ovanlighetens skull verkligen inte fram emot (förutom att jag får mysa ännu mer med gosan). Nästa helg dock, valborg - gonna be awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0