Dag 18 - min favoritfödelsedag

Jag har aldrig haft speciella födelsedagar, nu när man kommit upp i åldrar som betyder nåt (16 är stort för då får man övningsköra, 18 är stort för då får man gå ut och "klubba", 20 är stort för då får man handla på systemet), så har jag faktiskt inte firat. Eller jo alltså, firas, men jag har inte haft fest som många andra har. Åhh  jag har haft såå roligt på Carolins fester, men av nån anledning har jag inte haft nån själv.

Men att fylla 18 får jag väl erkänna var det största. Nybliven singel sedan bara ett par månader tillbaka, världen låg för mina fötter, jag var smal (!!), det fanns inga problem i min lilla bubbla. Jag mådde så bra just då, därför var det min favoritfödelsedag. Och jag hade ett par riktigt roliga månader därefter när jag fick gå ut på Grace och Oleo varannan helg när jag inte hade Alva... ^^

När klockan slog 00.00 och den 28e september 2008 var kommen, befann jag mig på en 18årsfest i Osby. Inte min alltså, utan Elin och hennes kompisar hade en gemensam fest i en festlokal och när klockan slagit över till min födelsedag blev det sång och en himla massa grattis. Sedan sov vi hos Elin, jag och Elin i sängen och Adéle på en madrass på golvet, och när vi vaknade så sjöng Elin och Adéle "ja må hon leva ja må hon leva ja må hon host host host" med sina skrovliga dagen efter-röster. Love to you guys <3

Kommentarer
Postat av: elin

jag har nog aldrig sjungt så bra någonsin! ;)

2010-12-17 @ 16:24:37
URL: http://elinlundiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0