kvällen den 23:e



Mitt fina lilla hjärta
att få hit dig krävde mycket smärta
men det var det väldigt värt
för du är det bästa av allt jag håller kärt



Hämtade hem Alva vid halvsjutiden och bytte om till hennes nya mjukiskläder (lila velour) som hon fick i födelsedagspresent som hon önskade sig. Åt skinkmacka, det är vår tradition att äta första julskinkan kvällen innan julafton, men i år har den varit efterlängtad sen oktober så jag åt hela 5 skivor :P

Sen tog mamma fram julgodis och vi la oss i soffan och myste till Bingolottos uppesittarkväll. Alva somnade på mig (ovanligt nu för tiden, vi har våra natta-rutiner) och låg så i flera timmar. Gudars vad jag älskar den tjejen! Mitt livs kärlek!

Imorgon (idag) är det julafton och det firas på morgonen med mofis och mostis och mommis och mammis. Alltså jag, min pappa, min mamma och min syster :P Och Alvis då, såååklart. Vid tolv åker hon till sin far, mamma åker (om vädret tillåter, tveeek) till sin kille och hans familj i Ronneby, pappa och syster åker hem till sig. Jag åker till min käraste kära Josephine som fyller 20!!! Blir fira jul med hennes familj i Moheda (endast träffat hennes syster och svåger förut) och sen åker vi till hennes lägenhet i Växjö och fortsätter fira hennes födelsedag där :)


Mina presenter till henne, ni får veta vad det är snaaart ^^

GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: natalie med kärlek

Hallå!



Natalie heter jag och är arton år.

Skaffade silikon vid sjutton årsålder.

och säger alltid vad jag tycker och tänker.

och jag hatar folk som kastar skit på varandra för egentligen handlar allt om avundsjuka. Bättre att ge en komplimang tycker jag :)



Skulle vara kul om du ville följa min blogg som handlar om mitt liv, där fest shopping kärleksproblem och allt möjligt uppstår!

och inom en kort tid ska jag göra en rolig sak. Läs och häng med i äventyren.



nattape.blogg.se



Hugs & Kisses

2011-01-21 @ 15:28:30
URL: http://nattape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0