Valentines right

För att känna kärleken en dag som detta var min lilla mamma extra gullig. Hon väckte oss med varsin röd ros och chokladhjärtan på sängen :) Eftermiddag blev middag för alla 5 (mamma, Stellan, Alva mig och syster) på Akropolis, suupergott såklart. Sedan hem till Elin ett par sekunder, har sett färdigt säsong 1 av One Tree Hill som jag fick låna i fredags, så vart där och lånade säsong 2 och 3 hehe :D Hade aldrig trott att jag skulle falla så totalt för denna serie som man sett ett avsnitt här och där på tv, men efter ett par avsnitt av första säsongen var jag tvungen att se mer.. helt galet, drömmer t.o.m som om jag var i Tree Hill!

Imorgon är det måndag, det blir skola och sedan ska jag prova bodybalance vid sju. Min Pernillis fyller 19 imorgon med, så ska sjunga för henne :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oth är underbart:)

2010-02-16 @ 19:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0