Lagom

Efter en natt i ordet lagoms bemärkelse somnade jag och Elin skönt till min nattalista på spotify. En alldeles för lång sovmorgon senare sitter jag nu hemma i soffan med en tallrik kycklingsoppa och ska kika på New Moon. (Loan, läser du det här? Kycklingsoppa OCH New Moon. Samtidigt!)

Alva kommer hit vid sex igen, ska va hos mig till tors/fre för hennes far hade något på jobbet, så jag får nästan en hel vecka extra med pärlan :D

HÄR är min underbara spotifylista som jag lyssnar på, på kvällarna :)

Kommentarer
Postat av: Elin

inte? jag har skrattat som en tok åt detta klipp! :P

2010-01-31 @ 19:15:16
URL: http://elinlundiiin.blogg.se/
Postat av: Louise

hihi, det gör jag och det låter helt underbart:)

2010-01-31 @ 20:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0